Aden14 Merhaba hanımlar Acıbadem hastanesinde doğum yapmış deneyimli annelerden süreç ile ilgili bilgi Almak istiyorum memnun kaldınız mı doğum ücreti nedir ve neler dahil fiyatın içerisine 😊🙏🏻
cerenyildirim Aden14 merhaba bende Acıbadem’e gidiyorum doktorum ve hastaneden çok memnunum :) Yıllardır özel sağlık sigortam var hamilelik ve doğumu da kapsıyor. Kardeşim jest yapıp o ödediğinden tutarı bilmiyorum maalesef.
huzunkovankusu Aden14 İstanbuldakiler güzel ama Adana fiyatını bilmiyorum üstte kalsın :) otelcilik hizmeti konusunda çok iyidir Acıbadem 😂