mirzam11 kızlarrr komşumun 12 gün gecikmesi oldu kan vermiş 32.600 değeri çok yüksek geldi bana ikiz olabilir mi yoksa normal mi 🥹
Yazmelegi_ mirzam11 normal bence arkadaşımda da bu kadar yüksekti tek gebelik cikti ama ultrasonda belli olur bu ikiz durumu belki de olabilir
Muhoz mirzam11 her hastanenin kendi sistemi oluyor ona göre sayı değerlendirmesi oluyor, benim ilk gebeliğimde de adet gecikmesinden hemen sonra verdim 5600çıkmıştı bu gebeliğimde de 260 çıktı. Dediğim gibi farklı değerlendirmeler oluyor