Merhaba kızlarrrr. Ben hamile olduğumu öğrendiğimde beta 1500 lerde çıktı. İki gün sonra doktoruma gittim kese görününce tekrar kan vermedik. 4+5 haftalık dedi keseye göre. Ama burda bazı yorumlara bakıyorum betam 200 5 haftalık diyem var. İşte beta 150 4 haftalık diye. Var. Yani bu nasıl oluyor sizce ? Benim 1500 olunca heralde 6 haftalık falan vardır diye düşünmüştüm ben :)