Kızlar haziran ayında düşük yaptım doktor iki adet sürecinden sonra deneyebilirsiniz dedi öyle de yaptık denemeye başlamadan doktora gittik bir sorun olmadığını söyledi adete beş gün var ama bu ayda olmadı sanırım hiç belirti yok düşükten ne kadar sonra gebe kaldınız veya neler yapabilirim 🥲