gokyuzununogrencisii 1400 gr kilosu 39 cm boyunda bir prenses bekliyorum inşallah 🤗🌸 şimdi hastaneden geldim de, suyu az görünüyor dedi azalmış iki hafta sonra tekrar gideceğim kontrole. Su iç dedi.
TugcEsila gokyuzununogrencisii bugun 29+4üz bizde :) pazartesi gunu gitmistim tam 29 haftalıktm 1700 gr kilosu 43 cm boyu hem iri hem uzun bir oglum olacak benmde insallah :) suyumuz felan iyi ama bizde önden gidiyorz tam 29haftadaken 30+6 gorunuyordu ne kdr su iciyorsunuz ben 2litre kesin iciyorm ikibck 3üde buluyr bazen
ilongirav gokyuzununogrencisii dün 29+3 tüm kontrolden geldim 38 cm 1280 gr erkek çok şükür hiçbir sıkıntısı yok. yalancı kasılmalarım var 3 hafta sonra nst ye başlayacağımızı ve kan sulandırıcı da iğneye geçeceğimizi söyledi 🫠
Mtbuaa TugcEsila canım bişey sorcam aynı durum bendede var 3-4 gün öndeyim ultrasona göre mi hafta baz alınıyor yoksa normal adet tarihine göre mi ?
TugcEsila gokyuzununogrencisii anladm dikkat edin sizde su icmeye selametle alalim bebislerimizi kucaklarimiza insallah :)
Anzilha 29+5 de gittik 1860grmdı.Oğlum doğum kanalına girmiş.Sizin için bişey dediler mi?Haftaya tekrar kontrole gidicem
gokyuzununogrencisii Anzilha as öyle mi, yok doktor demedi hicbiesey. Ben sordum Normal doğum gelişli mi diye yok dedi kafası yukarda bacakları aşağıda ama döner o dedi 😊 ilk kızım vajinal doğum du
Anzilha Anzilha Erken girmiş dedi zaten zorluyor Muş hatta.Normalde yürüyüş yapıyordum,haftada 4gün.Bırakmamı falan söyledi
TugcEsila Mtbuaa şöyle ben mesela son adet tarihine gore suan 29+4üm ama ultrasynda baktgnda doktor ilerde oldugunu söylüyor buyuzden seker yuklemesi testi istedi bende yaptrdm ckmadi cok sukur tombalak olacak buyuk ihtimal dedi 🤗
ilongirav gokyuzununogrencisii detaylı da sol kasıkta çentik çıktı onun için başlamıştık ben biter sanıyordum ama iğneye geçicez dedi
Mtbuaa TugcEsila aynı haftalardayız aynı durumdayız o zaman asıl haftamız 29+3 oluyor doğru anladım ? ☺️ Bende şekerden şüpheleniyorum yaptırmadım inşallah bişey yoktur
TugcEsila Mtbuaa evet :) saglikla aliriz insallah kucagimiza bebeklerimizi :) ailenzde varmı sekeri olan genetikse yaptirmaniz da fayda var benm babam seker hastasi kizimda ilk gebeligmdede yaptrmistim bisey cikmamasti simdide yaptirdm bise ckmadi cok sukur