11-02- Zumrut___ hafif ağrılarım vardı doktor da akıntın da yoğun dedi rahim uzunluğuna baktı 45 çıktı iyi dedi ama bebek baş aşşada
11-02- likesah 33. Haftaya girdim cnm iki gündür kasık ağrıları ve aşırı akıntım vardı geldim akıntın çok yoğun dedi doktor bebekte baş aşşa duruyormuş ama bebeğin suyu vs herşeyi iyi dedi kan ve idrar istedi sonuçları bekliyorum bakalım
likesah 11-02- gecmis olsun. Haftaniz itibariyle bebegin bas gelis olmasi normal benim bebegim de 32. Haftadan beri bas gelis. Belki enfeksiyonunuz vardir. Enfeksiyon da agri ve yogun akintiya sebep oluyor.