gamzevearya kızlar selam, az önce idrara çıktığımda yeşil löp gibi, sümüksü bir yapı düştü klozete. vajinada ara ara batmalarım oluyor onun dışında bir sorunum yok. başına gelen oldu mu? korkmalı mıyım?
sasha gamzevearya bana da oluyor canım, mantar dedi, donaxyl fitil verdi kullandim ama işe yaramadı, şimdi mixovul diye bi fitil yazdı onu kullanıyorum.
tugbadurmaz34 gamzevearya aynı şekil bende de sarı geldi çok korktum fotosunu da aldım ama buraya atmaya çekiniyorum dün bu yüzden doktora gitmiştim zaten içinde antibiyotik olan bir fitil verdi dün gece kullandım az önce pıhtı gibi pelte kıvamında sarı bir akıntı geldi 🥺
seymmnr gamzevearya benim de 2 hafta önce cok yoğun bir şekilde aynı bahsettiğiniz gibi akıntım oluyordu ve baya yoğundu hatta bazen sanki regl oluyormusum gibi hissediyordum. mantardan kaynaklı oluyormus 2 tane fitil verdi bir gün birini diğer gün diğerini kullanacak şekilde totalde 10 günlük tedavi bu akşam son fitilimi kullanacagım ve o yeşil akıntı yok oldu normal olması gereken akıntı var idrarda enfeksiyon falan da cıkmamıstı. doktora görünmende fayda var canım 🫶🏼
Syda78 Enfeksiyonun var büyük ihtimalle bende oluyor enfeksiyon çıktı doktora söyle canım tahlil yapar enfeksiyon yüksekliğine göre bir ilaç yazar geçmiş olsun🌸
gamzevearya sasha 28. haftadayım korktum ben de, internetten bakınca doğum öncesi nişan falan yazıyordu. içim rahatladı o yüzden, teşekkür ederim birazdan gideceğim 🙏🏻😔
sasha gamzevearya yok korkma canım benim hep oluyor akıntı, her tuvaleti kullandığımda düşüyordu hatta, doktorunu bilgilendir yeterli, benden vajina kültürü de aldılar. Bakalım ne çıkacak.
Syda78 gamzevearya ne demek canım bende de var 20. Haftadan beri hem ilaç hem fitil hemde antibiyotik kullandım hala var ama doktor ilaç vermedi az miktarda die için rahat olsun şimdi 37. Haftadayım ilaçları düzenli kullan ve bol bol su iç♥️
ozlem123tksz Haber verir misiniz bende 37 haftalığım bende de oluyor ama bende bi kere değil bugün oluyor ve sarımsı benim ki dün kontrol de bişey yoktu ama doktor nişan gelebilir dedi
gamzevearya ozlem123tksz kuşum senin haftan gelmiş, senin ki nişan olabilir, nişan olunca 1-2 hafta içerisinde doğum başlıyor diye biliyorum
gamzevearya seymmnr daha kötü bir şey çıkmasın da, inşallah sizin ki gibi bir şeydir ve geçer. çok geçmiş olsun size de 🩷 şimdi yoldayım gidiyorum