Fatmnr Arkadaşlar benim bugün tam 20 hafta doldu ama ben hala kızımı hissedemiyorum aranızda 20. Haftada olup ta bebeğini hissedemesen var mı?
Ozlemr Bende 19+2 yim. Tam olarak hissedemiyorum. Bazen özellikle akşam yatağa yatınca bi kıpırtı oluyor gibi geliyor ama işte öyle tam tekme falan gibi de değil sanki. Son 3-5 gündür hrlde hiç hissetmeden galiba
Eses Günlük yaşamınız çok mu hareketli o yüzden mi acaba duymamadınız ? Şu açıdan sordum hani sakince oturup bi köşe de dinlemek veya tatlı bir şey yedikten sonra bekleme gibi bi şansınız yok mu öyleyken kesinlikle bi an yakalarsınız
Fatmnr Bütün gün evdeyim çoğunlukla uzanıyorum bazen çikolata yiyip hissetmeye çalışıyorum bazen konuşuyorum bazen meyve yiyip hissetmeye çalışıyorum ama henüz hiç hissedemedim