Anamm 31+4 den selammm canım , ben şuan kayinpederim ve görümcem ile beraber yaşıyorum hamile kalınca evi ayırmaya karar verdik kısmetse bu ayın sonunda kendi evlerine geçiyorlar ve ben o zaman 34 haftalık olmuş oluyorum doğumum da 38+4 de olacak (3 Şubat 🥲) onlar gittikten sonra kalıyor 4 haftam sadece bu sürede hem evimin temizliğini bitirip hemde bebeğin kiyafetlerini falan yıkayıp utuleyip hastane çantasını hazırlamam lazım nasıl yetiştiricem bilmiyorum 😭