Arkadaşlar pazar günü 20.haftaya gireceğim şu an 19+5 bebeğim kız boyu 17-18cm kilosu da 352gram dedi doktor bey az önce geldim kontrolden🧿🙏🏻Sizce nasıl? Sizin bu haftalarda nasıldı normal mi? Tetenoz aşımı da oldum ilkini 2.için 1 ay sonra dedi. Ocagın ilk haftasıda detaylı ultrason var o da 21+6 ya denk geliyor. Zamanı iyi onun da değil mi yapılır?