Kızlar, kız kardeşim 1,5 senedir evli ve Pcos hastası geçen gün gerekli tüm tahlillerini yaptırdı çok şükür hamile kalmasına engel bir şeyin olmadığını çatlatma iğnesi ile vs hamile kalmasının mümkün olduğunu söylemiş doktoru ancak onun öncesi eşinden de gerekli tahlilleri istemiş sperm sayısı,hızı,kalitesi gibi tahlilleri onunda sonuçları bu şekilde çıkmış doğal yollarla mı olur yoksa bu sonuçlara göre bir tedavi vs gerekli midir sizce bu süreçte olan yada bu süreci yaşayıp bu şekilde hamile kalanlarınız var ise yorum yapar mısınız rica etsem