37+6 günlük hamileyim doğumu özelde yapmayı düşünüyordum dün özel hastanede doktor seçip doğum öncesi için muayeneye gittim doktor boyumu sordu 15 kilo aldım gebelik boyunca boyım 1.50 daha sedyeye yatmamı beklemeden muayene etmeden hemen sen normal doğum yapamazsın boyun kısa çok zor dedi daha çatı muayenesi bile olmadım ben normal doğum istiyordum sezeryan beni daha çok korkutuyor doğrusu ama doktorun bu kadar peşin peşin bana konuşması çok canımı sıktı yok doğumdan sonra kiloda veremezsin zatwn hayatım hep çocuk olucak dedi muayene etti nst bağlan gel çatı muayeneni yapalım dedi direkt çıktım hastaneden sinirden özelde yapmaktan da vazgeçtim tekrar devlet hastanesine gidiceğim özel hastane olmasına ramen bu kadar saçma bi doktor görmedim ben boyu kısa olan normal doğum yapamıyormu anlamıyorum ilk gebeliğim başta korkutması beni çok saçma gerçekten