10 kasımda hamile olduğumu öğrendim evde test yaptım silik çıktı daha sonra doktora gittim sata göre 6+2 idi doktorum bebeği gördü 5 haftalık dedi kanama alanım da vardı ilaç yazdı düzenli kullandım 2 hafta sonra kalp atışı görmek için çağırdı pazartesi günü gittik kalp atışı göremiyorum gelişmemiş kürtaj dedi dün de başka bir doktora randevu aldım doc.dr alanında çok iyi olduğunu duyduğum için gittim oda baktı ve bebeğe dair bisey yok kese içinde dedi 6+6 olarak ölçtü oda kürtaj dedi ilk başta nasıl bebek görüpte daha sonra bu doktor göremedi anlamıyorum salı tekrar gidecegim ultrosan kağıdını goturucem bu sefer aklım almiyor gerçekten nasıl oluyor var mı böyle bir durum duyan yada yaşayan