Monaaa ben 1.5 yaşına gelene kadar ilk doğduğu günden itibaren SMA optipro kullandım , eczacı bağırsak düzenleyicili falan diye onu önermişti hiç kabız olmadı. Arkadaşım Aptamille başlamıştı kabız olunca o da Sma optipro kullandı sonrasında o da kabızlıkla ilgili bir problem yaşamadı