Kızlar merhaba betayla ilgili bir sorum olcak. 2 gün önce kan testi verdim 90 çıktı. Bu sabah sağlık ocağına gittim doktor bana neden geldik ki zaten bir kere kan testi vermişsin aslında 2. Ye bile gerek yok ama gelmişsin artık dedi. Ben anlamadım düzenli artış için vermem gerekmez mi? Bana direkt artık doğum uzmanınla görüş dedi.