Nrcn61 Merhaba kızlar 35 -4 günlük olduk dün dr kontrolümüz vardı bebek sağlıklı 3100 gr 50 cm boyu nts girdim sancılarım çıktı dr yarım saat sonra tekrar ntsye girmemi sancılarım çıkarsa serum takacağını söyledi catıma baktı açılmam yok sancılarımda 40 falan tekrar girdim bu sefer biraz daha düşük çıktı sancılarım serum takılmadı ilaç verdi progestan ve kasılmalarımın olmaması içinde magnezyum verdi bebek maşallah o kadar hareketli ki ama benim ilk bebek ve korkmaya başladım bu durumda olan var mı son haftalara kadar giden
Ysn Nrcn61 37de artık bebek gelebilir cnm hiç strese sokma kendini bi 10 gün daha durması yeter ama progestsn kesiyor kasılmaları merak etme
Smiley87 Nrcn61 zaten 36 haftalık olunca erken Doğum sayılmıyor canım sen haftanı doldurmuşsun bebeğin kilosu da iyi maşallah 👶🏻 Artık hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🤗
Ezgi14 Nrcn61 tamam sen hissetmeyebilirsin zaten onda skinti yok. Sadece kaç dakika aralikla oldugu onemli
LyliaMom Nrcn61 benim de aynısı başıma geldi 35+2de. doğum için yatış istedi hatta doktor. ben hissetmiyordum sancı falan. su iyiydi. açılma vs de yoktu. sonra taburcu ettiler. o gün korktuğum için sanırım ya da stresten bebek çok çok fazla hareket etti. ama sonra normale döndük. hala NSTde sancı çıkıyor. gelen giden yok. 37+4 olduk.
Halimelis Benim de ilk gebeliğimde 27.haftada sancım vardı bir hafta hastanede yattım çalışıyordum mecburi raporla izne ayrıldım ama kızım önce bizi korkuttu sonrada gelmedi dr un verdiği gün sezeryanla doğum yaptım 39+2de sancılarımda düzenli doğum sancısı demişti drum ve yüzde 70-80lerdeydi
Hbsanneoluyo Nrcn61 bebeğin kilosu iyi maşallah cnm doktor daha iyi bilir ama çok ilaç serum da yeme Bu seferde 40ı doldurur gelmez sezaryen dee doktor 36 haftadan sonra doğması normal zaten
Nrcn61 LyliaMom benimde açıklık var mı diye baktı kapalı dedi ultrason dan baktı rahimde kapalı yumuşama yok dedi herşey normal dedi ☺️