Herkese merhaba 40+0 gebeyim. Bir kaç gündür sulu akıntım oluyor doktora söyleyince bakılsın dedi. Amniyon sıvısı testinde silik çizgi çıktı sanırım suyum yavaş yavaş geliyor. Ebeler baktılar açılma başlamış rahim ağzı yumuşamış eve gidip sıcak duş al Yürüyüş yap dediler. Ebenin biri diğerine söylerken duydum 24 saate kalmaz gelir dedi. Bu denilenler doğum başlangıcı midir? Böyle bişey yaşayan var mı ne kadar sonra doğum yaptınız? İlk gebeliğim tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim