Ezgi2301 Sevdakizlari googleye mutlu resim yazdım orda yüklemeye başla dediğinde galerinden bi fotoğraf seçiyorsun ardından yükleniyo altında da link var onu kopyalayıp buraya yapıştırıyorsun
esmerrmm Ezgi2301 ay devlet soylemiyor valla ben nerdeyse 5 aylik olucaktim detaylida ogrendim , zaten soyleseler bile kesin olarak soylemiyorlar , bakalim 15 haftalikken gidicem insallah soyler bu doktor 🥺
Nefay Kızlar 14+0 ız doktorumuz göremedi bugün ama çok merak ettik sizlerden görebilen var mı acaba😍😍😍