Asiyam__010 Bir türlü emin olamiyorum içim rahat etmiyor ama simdi oldu sanırım bu arada adet günüme 4 gun var ama normalde hep aynı gunde olmam 5 gun onceye alır beni Allahım hayırlısı lütfen 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🔥💖💖💖💖😂💖
Hulo2105 Asiyam__010 yaa benim de regl tarihime göre 4+6 ama kan tahliline göre hemşire daha çok küçük 2-3 haftalık dedi baya silik çıkmıştı gebelik testim ondan sizinki koyu olunca dedim haftası var herhalde🥹
tubik_ Asiyam__010 bende yapsam çıkar uzman negatif veya pozitif şeklinde son adet tarihim nedir canım ben 14 kasım
NovaVina_ Asiyam__010 Almanların bir sözü vardır yeşil ışık yandığında, “daha yeşil olmayacak” yani daha kırmızı omayacak ne bekliyorsun 🙈🙊
Hulyaak Asiyam__010 özel sağlık sigortası yaptıracaksanız hastanede kan vermeden önce yaptırın ben kan verdikten sonra sorduğum için olmadı aklınızda olsun 🥰
Emineelvin Asiyam__010 sağlıkla gelsin bebişin canım tebrikler🤗bende senin gibi hep 4gün öne vuruyordu diye tam adet günümü bekledim ve hamile olduğumu öyrendim şimdi 15haftalığız🥰🧿😇