ey_ber eğer ovülasyon testi kullanmadıysanz yumurtlama çatlama zamanı falan bilmiyorsanız adet gününüzü geçirmenizi tavsiye ederim . Zaten normalde 10gün adet gecikmesi yaşadıktan sonra test yapılması önerilir , geç yumurtlama ihtimalinden dolayı . İnşallah görmek istediğiniz sonucu görürsünüz 🌸