Yasanixxxx 29+5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bebekte 1 hafta krın çevresinde gerilik var dedi perinatolojiye gönderdi kızlar yaşayan varmı
duygu26 Yasanixxxx bende aynı durumdayım kilosu ne kadar kilo alırsa korkma ikinhaftafan sonrası sıkıntı
Deletedmom_87 Yasanixxxx kızımda öyle olmuştu 35 haftalıkken sezaryen olmuştum ama keşke başka bir doktora daha gitseydim
Mercimeek Yasanixxxx 2 hafta geri ya da ileri çok önemsenmiyor kuzum beslenmene bir tık daha dikkat et :)
Yasanixxxx Mercimeek bilmiyorum ben ilçede oturuyorum perinatoloji bölümü burada yok ile gönderdi gerek varmıydı
Mercimeek Yasanixxxx bence perinatoloji değil de başka bir kadın doğuma muayene ol bence kilosu da iyi ya doktorlar çok abartıyor benim sağlam çocuğumu alacak oldular 18 haftalıkken
aysenuurr11 Yasanixxxx benimde olmustu 31 haftalikkn 29 haftalik görünüyordu karin cevresi, dogduk 33 gunluk olduk🤲🏻 bir hafta bisey degil canim