momofmychildren Kızlar bugün 8 hafta olduk sabahtan beri karnımda gerginlik şişkinlik gibi değişik bı his var dokununca o sertliği hissediyorum bu durum normal mi ? Sizlerde de oldu mu?
Selvanur4141 momofmychildren aradığım post aynı durum bendede var sanki hep idrara sıkışık gibi bı hal var ayağa kalktığımda batma filan oluyo 🙂
Selvanur4141 Büyüdükçe karın kasları gevsiomus öyle okumuştum bende rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah belirtim bile azalınca bı korku giriyo içime yani