Benımse yarın bellı olacak kızlar. 🥺 4-5 gundur beyaz akıntım var eskıye gore yogun. Bebiş zaten ondeydı bugun 37+0 ız ama 36+1 de 38+3 gorunuyordu kılosuda ondeydı baya maşallah dıyımde 🧿 normalde 4 ocak denmıstı sezeryan ama sen 26 sında bı gel tekrar dedı bende suyunun azaldıgından şüphelenıyorum cunku hem akıntım yogun hemde karnımın alt kısmında gırrr gıbı bı ses duyup hıssedıyorum arada sankı su bosalması gıbı degısık. Dualarınıza talıbım. Hepımızı rabbım saglıkla kurtarsın. Saglıcakla gelsın bebıslerımız 🤲🏻♥️