Balpa_95 Kızlar selam, 20+3 olduk, evet bu haftalarda hissetmek normal ama dışardan bile çok fazla hissediyor, eşim bile hissediyor baya baya vuruyor bebiş, normal mi bu kadar çok hissetmek gün içinde sürekli hareket ediyor
Derinnmom Balpa_95 dün doktoruma bebeğim çok hareketli dedim, bana dedi ki hareket etmesinden değil etmemesinden kork. Ve çok hareketli olduğunuda herkese söyleme dedi 😂🧿
Denisdenis Balpa_95 normal tabiki hataketli bebek hep iyidir sağlıklı olduğunu gösterir ben ilk 16. Haftada hissetmiştim şuan 28. Haftadayım seslere bile tepki veriyor birkaç hafta sonra sizde fark edersiniz hatta kıpırdamayınca ben dürtüyorum😂