Kızlar merhaba 15+5 haftalık gebeyim 7.haftada agrı şikayetiyle doktora gitmiştim içerde kanama alanı olduğunu söylemişti zamanla küçülüp geçti alan iki gün önce sabah kalktıgımda iç çamaşırımda kan vardı ama leke tarzı değil adet kanaması gibi üç gündür devam ediyo igne serum fitil her şey yapıldı herşeyime bakıldı igneden sonradan kanama durmuştu dün bugün sabah tekrar aynı ve daha şiddetli başına gelen varmı acaba