Pptyaa ssahin22 sağlık ocağınida arasan belki yardımcı olurlar bana 2 defa telefondan söylemişlerdi sonucu
Happ ssahin22 baktım senin için link atacaktım da edirne laboratuvar sonuçları sitesi yok ben izmirdeyim ben hep oradan bakarım ama sizde yok mecbur sisteme yansımasını bekliyceksin ya da aile hekimliğini ara öyle de söylerler
fatihesra27 ssahin22 benimde bugun 5. Gun gecikti sabah test yaptim negatif bilmiyorum cok umutlu ve umutsuzum ikisi arasindayim :(
Dunyammmm ssahin22 saglikocagindq cuma günü kan verilince sonucum sisteme girmesi pazartesi sabahı buluyor canm Bende öyle olmuştu habern olsun
ssahin22 beta hariç tüm tahliller cıkmış🫠 yalnız t4 kan sonucumda referans aralığında hamileler için 1. trimester yazıyor devamını göremiyorum diğr sonuçlarda öyle bişey yok
sedanur4004 Bu linkten gir aşağıda hızlı bağlantılarda laboratuvar sonuçlarına gir orda çıkmıştır canım