Doktordan dönüyorum.2.tüp bebek denemesi 2. Kontrolümdü bugün Hâla yoğun kanamam. Baktı coraspini bırak bazı hastalarda kanamaya neden olabiliyor dedi.Şüphelenmedi değilim bu coraspinden ilk gebeliğimde de coraspini bırak demişti kanamam olduğunda. Düşük sebebi coraspin mi acaba?
Bilgisi olan başına gelen var mı?
Ne olursa olsun ilk zamanlarda herkese coraspin veriliyormuş ama benim ihtiyacım olmadığı için
mi düştü ki.