Hareketleri düzenli ve net hissediyormusunuz yoksa daha erkenmi? Zaten 10gundur hissetmeye başladım. Birgun aksam hissediyorum 2 gun hissetmiyorum. Sonra öncekinden çok daha hafif tekrar hissediyorum sonra bir iki gün yine duruyor. Kilom var ondanmi yoksa normali böyle mi zaten?