Eeeeeezlll Biogia gaz damlası odada 10 saat durdu normalde buzdolabında kalması lazım bn unuttum sabah hemen dolaba koydum bir şey olur mı
MrsMommyy1 Eeeeeezlll eczaneyi arayıp sorun ben hep dolapta saklamıştım üzerinde yazıyor ilacın kaç derecede durması gerektiği riske atmayın
irem10 seyda53 nasıl olmaz içinde canlı bakteri var eczane özellikle belirtti hemen eve gidecekseniz vereyim yoksa buz kalibi ile verececegiz dedi