Kızlar dün adet olmam gerekiyordu ama olmadı. Bu ay yumurtlama günlerini değerlendirdik. Gün aşırı şeklinde gittik. Çok heyecanlıyım pazartesiye kadar bekleyeceğim adet olmazsam test yapacağım. Belirti olarak sadece kasık batması ve bel ağrısı oluyor ara ara. Bat 14,15,16 olanlar ne durumda