Arkadaşlar şuan 2 cm açıklığım var doktorum pazartesi yatış yapacağını söyledi suni sancı ile ama ben suniye gerek kalmadan kendi sancılarım gelsin istiyorum suni sancıdan korktum burada okuduklarımdan. Bu konuda tavsiyeleriniz var mı kendi sancımı nasıl başlatabilirim nasıl açıklığı arttırabilirim ya da suni sancı deneyimleriniz nedir