Valeriannn benzer durumu bende yaşamıştım 3 hafta boyunca 1-2 ml kadar kırmızı kan gelmişti o sıralarda ıhlamur içiyordum ben öğle düşündüm , birde kan sulandırı kullanıyorum , yani bitki çayını bırakınca bir daha gelmedi doktorum da ağrı sızı yok ise sorun yok dedi ultrason da da bir problem görmemişti , şükür geçti