nurcan355 Gzmemn bende tuttu kiz dedi kizim oluyor 1 doktorla yetinmeyip 3 doktora gittim birde onlarda kiz dedi çin takvimi zaten %50lik bir ihtimal
Ay12-12 Gzmemn benim kızım da tutmuştu , bu gebeliğimde oğlan gözüküyor ama kıza benzetiyilorlar ultrason fotoğraflarıni bakalım henüz ogrenemedik
Ebrarabla_06 Gzmemn Ben de Bir Kızım da tutmuştum 2 bebek içinde kız diyor bakalım ilk bebekte tutmuştu Benimki Bakalım bunda tutacak mı
Mommy15 @Ay12-12 hiçbir ihtimalin 😁 buradaki kişiler, Çin takvimi, kan yenilenmesi hepsi kızdı ama oğlum olacak😁😁