Ben taktım ama hiç aklımıza gelmedi bir zararı olur mu diye. Sonradan aklımıza gelince takmayı bıraktım, ne olur ne olmaz risk almayayım diye. Telefonlar da devamlı elimizde yanımızda evet ama saat de riski arttırıyorsa ne kadar az zarar o kadar kardır🤔