Selam kızlar geçen hafta diş çektirdim 17 haftalıkken. Mecbur kaldım duramıyordum ağrısından diş çektirdikten sonra başıma gelecekleri nerden bilebilirdim ki..
çekimden 2 saat sonra ağır acılar çektim halen de çekiyorum bazen isyan bile ediyorum artık intihar edecek noktaya geldim düşünmüyor da değilim. Diş çekimi yaptırdığım yer alvolit olmuşum. Allah düşmanıma dahi vermesin gece gündüz inim inim inliyorum her gün pansuman yaptırıyorum antibiyotik de kullanıyorum bana mısın demiyor günde 4 tane parol da içiyorum. Hiç bir doktor derdime derman olmuyor artık delirmek üzereyim. Çevremdeki insanlar bana acıyorlar üzülüyorlar öyle acılar çekiyorum ki günlerdir. Doğum yaptım bu kadar acı çekmedim. Başına gelip de kurtulan var mı artık dayanamıyorum tükendim.