Janset2105 Benm doktroum smdiye kadar hiç boyunu söylemedi hem gereksz hem de yanlma payı cok oluyo diye. Zaten anne karnındaki bebegin boyunun kıyaslanması da cok saçma geliyo bana. Dönmemesini dert edebilirsin ama boyu dert etme. Kiloyu da doktr az demediyse dert etme. Bnm bebegmde dönmedi yarn sezaryn olucam ama daha iyi hissedyrm kendimi yarın 40+1 oluyo bebegm karnımda gelişimini tamamladı erken de alınmıcak. Bense doğum sancısından korkuyorm zaten. Ameliyttan sonra da kendime iyi bakarsam sezarynden korkmuyorm sevniyorm hatta😌