Banuus Kızlar 16 haftalık gebeyim, dün akşam yürüyüşe çıktık ellerımı kaşıntıdan koparacaktım neredeyse gebelık kolestazı olma ıhtımalı var mı ? Daha önce bunu gecırenler var mı aramızda nasıl gelıstı nasıl düzeldi
Gamzegll Banuus Gebelik başında oluyor o benim ellerim ve ayak tavanlarım yok kaşındı ama sanmıyorum genellikle gebeliğin sonralarına doğru olur ve tek başına kaşıntı kolestazı. Göstermez genellikle gebelik alerjisi bu
Evrem990 Banuus o haftalarda olmaz diye biliyorum olmuyo yani.ama doktorunuza danişaraj test yaotirabilirsiniz açlik safra asidi testi orda çıkiyor.özellikle son zamanlard olurda sakin ihmal etmeyin
Banuus Gamzegll sanırım dün gece biraz tuzlu yedim bir de kolonya sıkıp çıktım normalde de zaten yürüyüşte ellerim şişer bende son zamanlarda olur diye okudum
Banuus Evrem990 Belkı denk gelmıstır diye bugün yarın bekleyeceğim çünkü dün akşam hem tuzlu yedim hemde kolonya sıkıp çıktım, normalde de yürüyüşe ellerim şişer