bebeksu0 Seguemka kesinlikle başka doktora gidin tek bir doktorun dediği ile hareket etmeyin çok fazla gördüm böyle durumları yok denildikten sonra kalbi farklı bir doktorda duyan anneler çok oldu
Fulya1993 Seguemka en son kaç haftalıkken doktora gitmiştiniz kaç haftalıkken durmuş çünkü 13 hafta büyük bir hafta kalp durması icin
Gaye1402_ Seguemka inşallah yanlış bilgi vermiştir bebeğiniz iyidir en çok korktuğum şey bende belirtisiz geçiriyorum çünkü güzel haberinizi bekliyorum
Hatice9593 8 haftalıkken doktor bize de kalbi durmuş dedi, başka doktor bakınca kalp atışı olduğunu öğrendik. Şimdi 29.haftasında, detaylı ultrason cihazı olan bir hastaneye de gidin lütfen
Lalemmm12 Seguemka ayyyy çok üzüldüm ya 💔💔💔 rabbim sabır versin hiç mi belirtin yoktu canım yanlış anlama lütfen kanama Vs gibi 💔
1fatma_nurr Seguemka cnm bi kan pıhtılaşma sorunun falanmi var acaba benimde 2 kaybım oldu genetik test yaptırdık sen yaptırmışmiydin genetik test falan
Fulya1993 Seguemka mutlaka sebebine baktır. Araştırma hastanesi veya şehir Hastanesi’ne git bebeği genetige göndermek istiyorum de ne varsa sorun çıkar. Sonra gerekli bütün testleri yapıyorlar pıhtılaşma kromozom 10 hafta üzeri risk grubuna giriyor çünkü bir daha gebelik düşünürken ona göre hareket edersiniz çok geçmiş olsun benim de o haftalarda kaybım oldu temmuz 27 sinde Eylül 27 de tekrar hamile kalmışim umudunu yitirme kötü düşünme benim ilk cocugum tüp bebek olmayacak mucizeler oluyor düşukten sonra hamile kalmakta daha kolay oluyor diyorlar
1zehratun Kan sulandırıcı iğne vs kullanıyormuydunuz ilk değilse mutlaka önlem amaçlı bir şeyler vermişlerdir doktorlar