Hazall23 Kızlar selam. İstanbul Yeniyüzyıl hastanesinde doğum yapan yada kontrole giden ? Nasıl memnun musunuz?
aysegullerg Merhabalar kızımı orada doğum yaptım şimdi oğlumuzda orada doğuracağım memnunum bir sıkınto yaşamadık
gizemko aysegullerg hangi doktora gidiyorsunuz? Üniversite hastanesi olduğu için doğuma öğrenci alıyorlar mı onu merak ediyorum. Eşimiz doğuma girmek isterse buna izin veriyorlar mı?
aysegullerg Dilşat hocaya gidiyorum. Öğrenci oluyor mu doğumda bilmiyorum ama kalabalık giriyorlar. Eş doğuma girebiliyor