Busramertaziz Biraz önce lavaboya gittiğimde damla damla kan geldi peçeteye sildiğimde doğum belirtisi mi bu sancım yok henüz
SedaCeylanTucan 2 hafa önce 37 haftalıkken doğum yaptım. Kan gelmesinden 1 saat Sonra doğum yaptım. Doktora gitmelisiniz
Busramertaziz SedaCeylanTucan peçeteyle silmedipim takdirde gelmiyo yani akıntı şeklinde değil eşimde işte şuan onu da telaşlandırmak istemiyorum ama korktum açıkçası sizin sancınız var mıydı kan geldiğinde benim hiç yok
SedaCeylanTucan Busramertaziz çok hafif sancım vardı belli belirsiz ama 1 saat içinde hızlandı apar topar hastaneyr gittim ve 9 cm açıktım. Zor yetiştim
Busramertaziz Azrasare yok canım yapmadım keşke yapsaydım 😄doktora gittim ama enfeksiyon dışında bi sorun olmadığını söyledi herşey normal gözüküyo bebek daha kanala da inmemiş o da anlam veremedi kanamaya bida olmadı da zaten