Meervemsi Ayya ben peritanolog doktoruma sordum Şuan 23+4 düm ne zaman yapılcak diye doğumdan 12 saat önce de yapılsa olur dedi dün normal kadın doğum doktoruma gittim 25. Haftadan sonra yapalım iki doz dedi
Midwife10 Ayya bende şuan 33.haftadayım 26 ve 28 de olmuştum acaba onların etkisi sürer mi herhangi birşey olsa baya geçti üstünden
SEV0 Her bebeğe uygulanıyor mu bu iğne ben gelişim geriliği olan bebeklere vuruluyor diye biliyordum çevremde bazı arkadaşlarım o yüzden vurdurmıştu iğneyi bende 28+2dryim doktorum hiç bahsetmedi
SEV0 Meervemsi anladım bende bi an dedim acaba ben mi aksattım falan insan son zamanlar da hep bi kuşku bişey olcak endişesiyle geçiriyor maalesef eksiklik olmasın istiyor 🥹 Sizde dikkat edin sağ sağlam kucağınıza alın inşallah 🥰
Nurrrrrrrrrr1 Meervemsi evet bnde 32 haftamda yaptirdim doktor oyle uygun gordu 3 doz yapildi 48 arayla
Ayya Midwife10 aslinda o igne daha erken gelismesi icin. Erken yapilsa bile etkisi oluyo gecmiyor. Bende kizimda doktor 28 haftada Yaptir demisti. Ama suan 26 haftadayim ve bu hamileliyimde hic birsey soylemiyor ve serklajliyim Serklajlilar erken vurmasi daha iyi diyilmi?
Nurrrrrrrrrr1 Nurrrrrrrrrr1 erken dogum riskim oldugu icin ve dogum suyum fazlaymis bide 3.sezeryan bu arasi 1 yil oldugu icin de riskli gorduler😑nst de duzenli sancilarim cikiyor
Midwife10 Ayya 26da acil Serklaj oldum o zaman ne olur olmaz diye uygulandı birde 28 de olmuştum bilmiyorum o zaman zaten etki etmiştir ama şimdi tekrar ani birşey olursa yapılır mı bilmiyorum belkide yapılmaz 34 den sonra yapılmıyor zaten
Meervemsi Ayya peritanolog yeter dedi 12 saat Normal kadın doğum da 25. Hafta da yaparız dedi valla ben de arada kaldım ama normal kadın doğum doktoruna yaptırmayı düşünüyorum nolur nolmaz diye