Şuan 7. Haftamdayım daha yolun başındayım ama ilerleyen süreç beni bel fıtığımdan dolayı korkutuyor şuan fıtığım kötü bir durumda değil ama hamilelik döneminde ve doğumda bu bel fıtığımın ilerlemesinden kötü olmasından korkuyorum. Bel fıtığı sorunu yaşayanlar var mı aramızda?