gokcemeeric Kızlar bebek o kadar kuvvetli oynamaya başladı ki tüm vücudumu sarsıyor deprem oluyor sanıyorum. Bu kadar hareket etmesi normal mi ? Bu kız çok yaramaz mı olacak yoksa
EylulAlyaMom 33+2 deyim 29dan beri aynı şekilde devam ediyor sanırım en çok 29dan sonra oynuyor ve oynamaları sertleşiyor.
Nur7536 Hareketleri her gün düzenli mi oluyor benim bazen çok oynuyor bazen çok az hissediyorum normal mi