Melike_4949 sweetmom1 açılma olduğunu doktor mu söyledi bana iki ebe baktı çok canım acımadı acaba açıklık mi var ,35 te baktıklarında acımıştı alltan muayenede akıntım var beyaz bjrde Bebek baş geliş
sweetmom1 Melike_4949 evet ilk çatı muayenesini 36.haftada oldum 2 cmydi açıklık bu hafta gittiğimde ilerlemiş mi bakalım dedi 3 cm olmuş diye kendisi söyledi her muayenede acıyor zaten ama vajinal muayene gibi bi acı değil anlık ama nefes kesiyor
Melike_4949 sweetmom1 benimde elle muayene ettiler açıklık bakmışlar olsa söylerlerdi herhalde 🤔 çatı muayenesi olmadım kendi doktoruma henüz
sweetmom1 Melike_4949 vajinal muayenede ultrasonla mutlaka bakıyorlar ama bilemedim belki açılma yoksa o yüzden söylememişlerdir
Falancahanim Melike_4949 Çatı muayenesi ve açıklık muayenesi aynı şey değil mi 😰bende oldum ve hiç acımadı 5 sn dayanmak gerekiyor diye düşünmüştüm umarım daha farklı versiyonu yoktur 😅
Melike_4949 Falancahanim ay bilmiyorum ya bu ebelerde birşey demiyor her baktıklarında 😅😅 normal doğum olucak demekki 38 e gidicez hala birşey demedi doktor
sweetmom1 Falancahanim değil canım bildiğim kadarıyla çatı muayenesinde kemik yapına bakıyor doğuma uygun mu bebek çıkabilir mi diye açıklık muayenesinde parmaklarıyla açmaya çalışıyor o yüzden daha acılı
Reyh Falancahanim korkmayın daha 1 saat önce yapıldı sadece ilk an acıyor sonra ağrısı yok. Herkesin tecrübesi kendine özeldir başkasının kötü oldu sizin de öyle olacak diye bir kaide yok, elde değil biliyorum ama kendinizi sıkmazsanız acımıyor
sweetmom1 Babyannesii ben büyüklerimizden hep öyle duymuştum doğuma yakın açılma olacağı da mide bulantısı da olurmuş ama ne kadar doğru bilmiyorum
Falancahanim sweetmom1 2 parmak ile baktı ve içerdeki kemiğe dokunduğunu hissettim diyebilirim 🥶çatı muayenesinde napıyo acaba 😖