Bus123_ Kızlar enfeksiyonum yüksek olduğu için doktor 3 tane fitil vermişti 2sini kullandım bir problem olmadı sonuncusu da dün kullandım ama vajinamda aşırı şişlik ve ağrı var başına gelen oldu mu?