@Ozgesmsk Dün yaptım ama tek çizgi çıktı negatif sanırım yerleşme kanaması dahi olsa üzerinden 5-6 gün geçmesi gerekiyor diye söylediler ne kadar doğru bilmiyorum ama bana normal adet oldum gibi geldi ama bilmiyorum ki ya çok farklı bi kanama ağrım sızım hiç yok olmadı da ki adet olduğumda ilk gün ben yatak döşek yatarım sancıdan