Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyken ikili tarama için gittiğim özel doktor yüzde doksan kız dedi😁 sonra 17. Haftada üçlü tarama için gittim ve aynı doktor bu seferde erkek dedi 😁 hatta resim verdi pipisi bu diye.Neyse ben tarama sonuçlarımı alıp devlet hastanesindeki kendi doktoruma gittim çünkü devlette tarama yapılmadığı için özele gitmiştim. Sadece bir saat arayla özeldeki doktor erkek dedi kendi doktorum ise bacak arası boş kız dedi😁 benim gibi aynı durumu yaşayan var mı