merbay5 görebiliyor canım 52 gün önce doğum yaptım planlı sezeryan idi saat 4 gibi odaya çıktık eşimi aradılar oda geldi refakatcim ile birlikte normalde bi 1 saat sonra cikariyorlar babayi ama sagolsunlar aksam ziyaret saati sonrasi saat 11 12 gibi cikardilar ☺️ zaten yanimdaki yatakda bostu bu yüzden sorun cikarmadilar ☺️