Sedanurcan Çok güzel bi duygu bayanlar Allah herkese tatdirsin ve hiç korkmayın ben sezeryan oldum güle oynaya oldu herşey doktorum ve hastanem müthiş di😘💗🙏
Deryaozydn1 Sezeryan kendi isteğinle mi oldun bir sorun mu oldu? Doğum sonrası ağrıların oldu mu süreç nasıldı? :(
Sedanurcan Deryaozydn1 kendi istegimle oldum bekim için çok güzel geçti ağrı hafif oluyo öyle aman aman bı ağrı cekmiyosun zaten ağrı kesici vuruolar hemen onun dışında belden iğneden ben çok korkuyordum inanın hissetmedim bile
Sedanurcan mervemurat16 belden spinal oldum ben hiç aman hiç hissetmedim hatta inanın damar yolu açarken daha çok acio insanın canı
mervemurat16 Sedanurcan bende ikilemde kaldım normalde komple istiyordum ama belden olmaya doğru fikrim değişiyor
Sedanurcan mervemurat16 hiç korkma okadar rahatki bebeğini goruyosun falan bide kendinde oluyosun öbür türlü sen kendine gelene kadar çok geciyo bebegini geç goruyosun çok güzel bi duygu spinal ol inan hiç acimiyorr
mervemurat16 Sedanurcan bıçakla kesilirken hissederim uyuşamam korkusu var birde bakmaya çalışırım ne yapıyolar diye paniklerim falan ama bu aralar spinalde düşünüyorum