mhmtsmy Merhaba hanımlar 36+4 üz kızımla (sat:3 Nisan) Kimler bizimle aynı? Doğuranlar buraya yazsın mı? 😁artık heyecan sardı,şimdilik normal bekliyorum ama kısmet..siz de durumlar nedir?
Filiz_76 mhmtsmy 4 Nisan 36+3 normal istiyorum doğum şekli daha belli değil hepimize kolay doğumlar diliyorum ☺️👌🏻💓
Defnesmom_ mhmtsmy benimde sat 3 nisan 36+4üz 2 gün önce kontrole gittiğimde 2.800dü 51 cmde boydu. Kızım olucak 2 ocak tarihine sezeryan tarihi aldım inşallah daha öncesinde gelmez :)
Zeynepli12345 mhmtsmy 2. Gebeliğim mecburi sezaryen olacağım . 2 ocağa günümüzü aldık eğer erken gelmezse yeni yıllı yapacağız bakalım ☺️
mhmtsmy Defnesmom_ ben de 3 ocağa kadar beklicem baktım gelmiyor sezeryan olmak isticem sanki..ztn halen kararsız gibiyim de:) sizin isteğe bağlı seseryan mı
Defnesmom_ mhmtsmy şuan erken doğum riskim olmadığı için 39. Haftaya kadar beklemek istedi doktor erken gelirse zaten erken alacak bakalım beklemedeyiz :)
mhmtsmy Filiz_76 benim normale uygun olduğumu söyledi o yüzden şimdilik normal olarak ilerliyoruz ama korkmuyor değilim bakalım 10 gün kadar daha bekliim de vazgeçip zaezeryan da diyebilirim😂😅
mhmtsmy Defnesmom_ aynen benim Dr um da öyle dedi seseryan istesen de 1-2 Ocak gibi alırım dedi.önce gelirse de kısmet o zmn olur dedi
Defnesmom_ mhmtsmy aynen 1-2 gün kalmasını kar sayıyor doktorlar bebişler kendi belirleyecekler gelecekleri günü ama inşallah erken gelmezler :) sizin cinsiyet ne :)